Ödemişli esnafa akaryakıt desteği
Ödemiş Bilumum Gıda Maddeleri ile Uğraşanlar Odası, üyelerine yönelik yeni bir destek uygulamasını hayata geçirdi.
Haberin Özeti
- • Ödemiş Bilumum Gıda Maddeleri ile Uğraşanlar Odası, üyelerine yönelik yeni bir destek uygulamasını hayata geçirdi.
Oda ile RE-SA Petrol (Termo) arasında imzalanan protokol kapsamında oda üyelerine özel akaryakıt indirimi sağlandı.
Yıl sonuna kadar geçerli olacak
Yapılan anlaşmaya göre oda üyeleri, yıl sonuna kadar gerçekleştirecekleri akaryakıt alımlarında yüzde 7 indirimden faydalanabilecek.
İndirimin hem nakit hem de kredi kartı ile yapılan ödemelerde geçerli olacağı belirtildi.
Üye kimliği yeterli olacak
Ovakent Yolu üzerinde hizmet veren RE-SA Petrol’de geçerli olacak kampanyadan yararlanmak isteyen üyelerin, oda üyesi olduklarını belirtmelerinin yeterli olacağı ifade edildi.
“Esnafımıza hayırlı olsun”
Konuya ilişkin yapılan açıklamada, imzalanan protokolün tüm üyelere hayırlı olması temennisinde bulunulurken, esnafa yönelik destek çalışmalarının devam edeceği vurgulandı.