Ödemiş'te sivrisinek şikayetleri arttı

Ödemiş'te havaların ısınmasıyla birlikte sivrisinek yoğunluğu yeniden kendini göstermeye başladı.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Ödemiş’te havaların ısınmasıyla birlikte sivrisinek yoğunluğu yeniden kendini göstermeye başladı.

 İlçenin birçok mahallesinde vatandaşlar özellikle akşam saatlerinde artan sivrisineklerden şikayet ederken, belediye ekiplerinden ilaçlama çalışmalarının hızlandırılmasını talep ediyor.

Mahallelerde rahatsızlık arttı

Özellikle sulak alanlara yakın bölgelerde sivrisinek yoğunluğunun arttığını belirten vatandaşlar, sıcak havalarla birlikte açık alanlarda vakit geçirmenin zorlaştığını ifade etti.

Bazı mahalle sakinleri ise akşam saatlerinde sivrisinek nedeniyle cam açamadıklarını dile getirdi.

Belediyeye ilaçlama çağrısı

Vatandaşlar, yaz ayları öncesinde sivrisineklerle mücadele çalışmalarının artırılmasını isterken, ilaçlama ekiplerinin mahallelerde daha sık çalışma yapmasını talep etti.

Yaz ayları öncesi önlem beklentisi

Hava sıcaklıklarının önümüzdeki günlerde daha da yükselmesinin beklendiği Ödemiş’te, sivrisineklerle mücadele çalışmalarının önem kazandığı belirtiliyor.