Ödemiş'te sağlıklı yaşam festivali coşkusu
Ödemiş 100. Yıl İlkokulu'nda, İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü, İzmir Yeşilay ve Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi iş birliğiyle düzenlenen 'Yeşilfest Sağlıklı Yaşam Festivali' yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Ödemiş 100. Yıl İlkokulu’nda, İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü, İzmir Yeşilay ve Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi iş birliğiyle düzenlenen “Yeşilfest Sağlıklı Yaşam Festivali” yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Öğrenci ve velileri sağlıklı yaşam konusunda bilinçlendirmeyi amaçlayan festival, renkli görüntülere sahne oldu.
Sağlıklı yaşam için bir araya geldiler
14 Mayıs 2026 Perşembe günü düzenlenen etkinliğe Ödemiş İlçe Millî Eğitim Müdürü ve Ödemiş Yeşilay İlçe Başkanı Sunullah Desticioğlu ile Ödemiş Yeşilay İlçe Yönetim Kurulu üyeleri katıldı.
Festival kapsamında sağlıklı yaşamı destekleyen etkinlikler, spor aktiviteleri, eğitici seminerler ve çeşitli sosyal organizasyonlar gerçekleştirildi.
Çocuklar hem eğlendi hem öğrendi
Etkinlik boyunca çocuklara dengeli beslenme, düzenli hareket etme, yeterli su tüketimi, stres yönetimi ve sosyal bağların güçlendirilmesi gibi konularda bilgiler verildi.
Öğrenciler düzenlenen aktiviteler sayesinde hem eğlenme hem de bilinçlenme fırsatı buldu.
Spor ve doğa etkinlikleri dikkat çekti
“Sağlıklı seçimler, mutlu yarınlar” sloganıyla gerçekleştirilen festivalde spor etkinlikleri, doğa ve sürdürülebilirlik çalışmaları ile müzik etkinlikleri yoğun ilgi gördü.
Festivalle birlikte öğrencilerin sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanmasının yanı sıra çevre bilincinin artırılmasının da hedeflendiği belirtildi.
Desticioğlu’ndan teşekkür mesajı
Ödemiş Yeşilay İlçe Başkanı ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Sunullah Desticioğlu, küçük yaşlarda kazanılan sağlıklı yaşam alışkanlıklarının geleceğe önemli katkılar sağlayacağını belirtti.
Desticioğlu, festivale katılan öğrenci, veli ve vatandaşlara teşekkür etti.

