Ödemiş'te okur-yazar buluşması
Ödemiş İlçe Halk Kütüphanesi Müdürlüğü tarafından, öğrencileri Ödemişli yazarlarla buluşturmak amacıyla 5-8 Mayıs tarihleri arasında 'Okur-Yazar Buluşmaları' etkinliği düzenlendi.
Haberin Özeti
- • Ödemiş İlçe Halk Kütüphanesi Müdürlüğü tarafından, öğrencileri Ödemişli yazarlarla buluşturmak amacıyla 5-8 Mayıs tarihleri arasında “Okur-Yazar Buluşmaları” etkinliği düzenlendi.
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen programda öğrenciler, yazarlarla bir araya gelerek kitaplar ve yazarlık süreci hakkında bilgi aldı.
Yazarlar Öğrencilerle Buluştu
Etkinlik kapsamında yazarlar Ayhan Dayan, Selim Şahan, Ümran Akça Ateş, Merve Bağçivan ve Elvan Sarıyer öğrencilerle söyleşi gerçekleştirdi.
Yazarlar, kitaplarını tanıtırken yazma süreçleri ve eserlerinin ortaya çıkış hikâyeleri hakkında da bilgiler verdi.
Öğrencilerden Yoğun İlgi
Programa Ödemiş Ticaret Odası Anadolu Lisesi, Hulusi Uçaçelik Anadolu Lisesi, Bekir Girgin Anaokulu, Ödemiş Gençlik Merkezi ve Maral Okulları öğrencileri katıldı.
Gerçekleştirilen söyleşilerde öğrenciler, yazarlarla sohbet ederek kitaplarını imzalatma fırsatı buldu.
Okuma Kültürü Hedefleniyor
Etkinliklerle öğrencilerin okuma alışkanlığı kazanması, kütüphane kullanımının yaygınlaştırılması ve yazının bir değer olarak benimsenmesinin hedeflendiği belirtildi.
Katkı Sunanlara Teşekkür
Kütüphane Müdürü Ahmet Kaya tarafından yapılan açıklamada, etkinliğe katılan yazarlar, moderatör Sadettin Şanlı ile öğrenci ve öğretmenlere teşekkür edildi.

