Ödemiş'te minikler ambulansla tanıştı

Ödemiş Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri, Trafik ve İlk Yardım Haftası kapsamında Ödemiş Anaokulu öğrencileriyle bir araya gelerek ambulans tanıtımı ve ilk yardım farkındalık etkinliği düzenledi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Ödemiş Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri, Trafik ve İlk Yardım Haftası kapsamında Ödemiş Anaokulu öğrencileriyle bir araya gelerek ambulans tanıtımı ve ilk yardım farkındalık etkinliği düzenledi.

Okul bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte minik öğrencilere acil durumlar ve sağlık hizmetleri hakkında bilgiler verildi.

Ambulansı Yakından Tanıdılar

Ödemiş'te minikler ambulansla tanıştı

Etkinlikte sağlık ekipleri, öğrencilere ambulansın görevleri, 112 Acil Çağrı Sistemi ve acil durumlarda yapılması gerekenler hakkında yaşlarına uygun anlatımlar yaptı.

Tıbbi Ekipmanlar Tanıtıldı

Ödemiş'te minikler ambulansla tanıştı

Çocuklar ambulansı yakından inceleme fırsatı bulurken, sağlık personellerinin kullandığı bazı tıbbi ekipmanlar da tanıtıldı.

Eğlenceli Ve Öğretici Anlar Yaşandı

Program boyunca öğrenciler merak ettikleri soruları sağlık ekiplerine yöneltti. Etkinlikte hem eğitici hem de eğlenceli anlar yaşandı.

İlk Yardım Bilinci Vurgulandı

Etkinlikte trafik kuralları ve ilk yardım bilincinin küçük yaşlarda kazandırılmasının önemine dikkat çekildi.