Ödemiş'te anlamlı veda

Ödemiş'te İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli, 24 yıl boyunca görev yapan Ahmet Öztürk için düzenlenen emeklilik yemeğinde bir araya geldi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Ödemiş’te İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli, 24 yıl boyunca görev yapan Ahmet Öztürk için düzenlenen emeklilik yemeğinde bir araya geldi.

Kurumda uzun yıllar hizmet veren Öztürk’e vefa örneği gösterildi. Programda duygusal anlar yaşandı.

24 yıllık hizmete teşekkür

Ödemiş İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü bünyesinde görev yapan Ahmet Öztürk’ün, kurumda bıraktığı iz ve katkıları vurgulandı. Mesai arkadaşları tarafından kendisine teşekkür edildi.

Duygusal anlar yaşandı

Düzenlenen akşam yemeğinde kurum personeli bir araya gelirken, Ahmet Öztürk’ün çalışma hayatına dair anılar paylaşıldı.

İyi dilekler iletildi

Ahmet Öztürk’e emeklilik hayatında sağlık, huzur ve mutluluk dilekleri iletildi. Kurum çalışanları, birlikte geçirilen yılların unutulmayacağını ifade etti.