Ödemiş'te 35'inci kez hayat verdiler
Ödemiş 3 Eylül Mahallesi Muhtarı ve Berkay Kıraathanesi sahibi Mehmet Çetin tarafından geleneksel hale getirilen Kan Bağışı Kampanyası'nın 35'incisi yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Ödemiş 3 Eylül Mahallesi Muhtarı ve Berkay Kıraathanesi sahibi Mehmet Çetin tarafından geleneksel hale getirilen Kan Bağışı Kampanyası’nın 35’incisi yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Düzenlenen kampanyaya Ödemiş Kızılay Şube Başkanı İsmail Ekmekçi’nin yanı sıra çok sayıda gönüllü vatandaş katılım sağladı. Kan bağışında bulunan vatandaşlar, hayatlara umut olmaya devam etti.
Yoğun ilgi gören etkinlikte, kan bağışının önemine dikkat çekilirken organizasyona destek veren gönüllülere teşekkür edildi.
Kampanya sonunda yapılan açıklamada, “Bir ünite kan, birden fazla hayata umut demektir” mesajı verildi.
