Ödemiş'te 19 Mayıs coşkusu stadyumu doldurdu
Gençlik ve Spor Bayramı 107. Yılında büyük katılımla kutlandı
Haberin Özeti
- • Gençlik ve Spor Bayramı 107. Yılında büyük katılımla kutlandı
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107’nci yıl dönümü Ödemiş’te düzenlenen törenlerle büyük bir coşkuya sahne oldu. Kutlamalar Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başlarken, Saraçoğlu Stadyumu’ndaki etkinliklerle gün boyu devam etti.
Protokol ve vatandaşlar bayramda bir araya geldi
Ödemiş’te gerçekleştirilen programa Hakan Yavuz Erdoğan ve Mustafa Turan başta olmak üzere ilçe protokolü, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Saraçoğlu Stadyumu’nda tribünlerin yoğun ilgi gösterdiği kutlamalarda bayram coşkusu gün boyunca hissedildi.
Öğrenci gösterileri büyük beğeni topladı
Kutlama programında öğrenciler tarafından hazırlanan halk oyunları, sportif gösteriler ve çeşitli sahne performansları izleyicilerle buluştu. Türk bayraklarıyla sahnelenen gösteriler, 19 Mayıs ruhunu yansıtarak katılımcılardan büyük alkış aldı.
Stadyumda marşlar ve coşku hakimdi
Ödemiş Saraçoğlu Stadyumu’nda marşlar eşliğinde devam eden etkinliklerde vatandaşlar da kutlamalara yoğun katılım gösterdi. Gençlerin sergilediği performanslar ve enerjik gösteriler programa renk kattı.
Teşekkür mesajı yayımlandı
Programın sonunda 19 Mayıs ruhunu yaşatan öğrencilere, öğretmenlere, sporculara ve organizasyonda görev alan tüm ekiplere teşekkür edildi. Bayramın Ödemiş’te birlik ve beraberlik içerisinde kutlandığı vurgulandı.
