Ödemiş'te 19 Mayıs coşkusu stadyumu doldurdu

Gençlik ve Spor Bayramı 107. Yılında büyük katılımla kutlandı

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Gençlik ve Spor Bayramı 107. Yılında büyük katılımla kutlandı

Ödemiş'te 19 Mayıs coşkusu stadyumu doldurdu19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107’nci yıl dönümü Ödemiş’te düzenlenen törenlerle büyük bir coşkuya sahne oldu. Kutlamalar Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başlarken, Saraçoğlu Stadyumu’ndaki etkinliklerle gün boyu devam etti.

Ödemiş'te 19 Mayıs coşkusu stadyumu doldurdu

Protokol ve vatandaşlar bayramda bir araya geldi

Ödemiş’te gerçekleştirilen programa Hakan Yavuz Erdoğan ve Mustafa Turan başta olmak üzere ilçe protokolü, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Saraçoğlu Stadyumu’nda tribünlerin yoğun ilgi gösterdiği kutlamalarda bayram coşkusu gün boyunca hissedildi.

Ödemiş'te 19 Mayıs coşkusu stadyumu doldurdu

Öğrenci gösterileri büyük beğeni topladı

Kutlama programında öğrenciler tarafından hazırlanan halk oyunları, sportif gösteriler ve çeşitli sahne performansları izleyicilerle buluştu. Türk bayraklarıyla sahnelenen gösteriler, 19 Mayıs ruhunu yansıtarak katılımcılardan büyük alkış aldı.

Ödemiş'te 19 Mayıs coşkusu stadyumu doldurdu

Stadyumda marşlar ve coşku hakimdi

Ödemiş Saraçoğlu Stadyumu’nda marşlar eşliğinde devam eden etkinliklerde vatandaşlar da kutlamalara yoğun katılım gösterdi. Gençlerin sergilediği performanslar ve enerjik gösteriler programa renk kattı.

Ödemiş'te 19 Mayıs coşkusu stadyumu doldurdu

Teşekkür mesajı yayımlandı

Programın sonunda 19 Mayıs ruhunu yaşatan öğrencilere, öğretmenlere, sporculara ve organizasyonda görev alan tüm ekiplere teşekkür edildi. Bayramın Ödemiş’te birlik ve beraberlik içerisinde kutlandığı vurgulandı.