Ödemiş Ortaokulu Erasmus+ Ekibi değerlendirme toplantısında buluştu

Romanya'da gerçekleştirilen öğrenci hareketliliği ve öğretmen işbaşı gözlem faaliyetlerinin ardından Ödemiş Ortaokulu Erasmus+ ekibi, proje sürecini değerlendirdi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Romanya’da gerçekleştirilen öğrenci hareketliliği ve öğretmen işbaşı gözlem faaliyetlerinin ardından Ödemiş Ortaokulu Erasmus+ ekibi, proje sürecini değerlendirdi.

Ödemiş Ortaokulu Erasmus+ ekibi, Romanya’da gerçekleştirilen öğrenci grup hareketliliği ve öğretmen işbaşı gözlem faaliyetlerinin ardından değerlendirme toplantısında bir araya geldi. Toplantıda proje süreci, elde edilen kazanımlar ve eğitim faaliyetlerinin öğrencilere sağladığı katkılar ele alındı. Erasmus+ ekibi, Sunullah Desticioğlu ile görüşerek 10-15 Mayıs tarihleri arasında Romanya’da gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi paylaşımında bulundu. Görüşmede proje kapsamında yürütülen faaliyetlerin eğitim sürecine katkıları değerlendirildi.

Ödemiş Ortaokulu Erasmus+ Ekibi değerlendirme toplantısında buluştu

Program çerçevesinde gerçekleştirilen öğrenci hareketliliğinin, öğrencilerin kültürel gelişimlerine ve yabancı dil becerilerine önemli katkılar sunduğu belirtildi. Öğrencilerin farklı kültürlerle bir araya gelerek yeni deneyimler kazandığı ve uluslararası projeler sayesinde sosyal gelişimlerinin desteklendiği ifade edildi.

Öğretmenlerin katıldığı işbaşı gözlem faaliyetlerinin de mesleki gelişime katkı sağladığı kaydedildi. Eğitim alanındaki farklı uygulamaların yerinde incelenmesinin öğretmenlere yeni bakış açıları kazandırdığı belirtildi. Toplantıda Erasmus+ projelerinin eğitim alanında önemli fırsatlar sunduğu vurgulanırken, uluslararası projelerin öğrenci ve öğretmenlerin gelişimine katkı sağlamaya devam edeceği ifade edildi.