Ödemiş hemşirelik sempozyumu düzenlendi
Ödemiş Devlet Hastanesi tarafından düzenlenen 'Bir Hemşire Güçlenir Bin Hayat Değişir Hemşirelik Sempozyumu' yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Ödemiş Devlet Hastanesi tarafından düzenlenen “Bir Hemşire Güçlenir Bin Hayat Değişir Hemşirelik Sempozyumu” yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Programa Ödemiş Kaymakamı Hakan Yavuz Erdoğan ile Ödemiş İlçe Millî Eğitim Müdürü Sunullah Desticioğlu da katıldı.
Sağlık alanındaki gelişmelerin ve hemşirelik mesleğinin öneminin ele alındığı sempozyumda, mesleki dayanışma ve eğitim konularına dikkat çekildi.
Yoğun katılım sağlandı
Ödemiş Devlet Hastanesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen sempozyuma sağlık çalışanları, davetliler ve kurum temsilcileri katıldı. Program kapsamında hemşirelik mesleğinin sağlık sistemindeki yeri, mesleki gelişim süreçleri ve sağlık hizmetlerine katkıları üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Katılımcılar, hemşirelik mesleğinin güçlendirilmesinin toplum sağlığı açısından büyük önem taşıdığına vurgu yaptı.
Sağlık çalışanlarına teşekkür edildi
Program boyunca sağlık çalışanlarının fedakâr çalışmalarına dikkat çekilirken, hemşirelerin sağlık hizmetlerindeki kritik rolünün altı çizildi.
Sempozyumun sonunda organizasyonda emeği geçenlere teşekkür edilirken, benzer etkinliklerin sağlık alanındaki farkındalığın artmasına katkı sunduğu ifade edildi.