Ödemiş Emekli Evi'nde sağlık mesaisi
Ödemiş Belediyesi tarafından Emekli Evi'nde vatandaşlara yönelik sağlık taraması ve bilgilendirme çalışması gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Ödemiş Belediyesi tarafından Emekli Evi’nde vatandaşlara yönelik sağlık taraması ve bilgilendirme çalışması gerçekleştirildi.
Eski otogar girişinde bulunan Emekli Evi’nde düzenlenen etkinlikte Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri emeklilerle bir araya geldi.
Tansiyon ve şeker ölçümü yapıldı
Program kapsamında vatandaşların tansiyon ve şeker ölçümleri gerçekleştirildi.
Sağlık ekipleri tarafından katılımcılara genel sağlık durumlarıyla ilgili bilgilendirme de yapıldı.
Koruyucu sağlık vurgusu
Etkinlikte koruyucu sağlık hizmetlerinin önemine dikkat çekilirken, sağlıklı yaşam konusunda farkındalık oluşturulması hedeflendi.
Çalışmalar devam edecek
Ödemiş Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Emekli Evi’nde büyüklere yönelik tansiyon ve şeker ölçümü çalışmalarının belirli aralıklarla sürdürüleceği belirtildi.
