Ödemiş Devlet Hastanesi'nde Eczacılar Günü kutlaması

14 Mayıs Eczacılar Günü kapsamında Ödemiş Devlet Hastanesi yönetimi tarafından hastanede görev yapan eczacılar ziyaret edildi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • 14 Mayıs Eczacılar Günü kapsamında Ödemiş Devlet Hastanesi yönetimi tarafından hastanede görev yapan eczacılar ziyaret edildi.

Gerçekleştirilen programda eczacıların günleri kutlanırken, sağlık hizmetlerine sundukları katkılardan dolayı teşekkür edildi.

Eczacıların sağlık sistemindeki rolüne dikkat çekildi

Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, hasta güvenliği, doğru ilaç yönetimi ve kaliteli sağlık hizmeti sunumunda eczacıların önemli görev üstlendiği vurgulandı.

Özverili çalışmalarına teşekkür edildi

Program kapsamında eczacıların sağlık alanındaki özverili çalışmaları ve emekleri nedeniyle teşekkür mesajı paylaşıldı.

“Sağlık sisteminin vazgeçilmez parçası”

Ödemiş Devlet Hastanesi yönetimi, sağlık sisteminin önemli parçalarından biri olan tüm eczacıların 14 Mayıs Eczacılar Günü’nü kutladı.