Diyabet okulu programıyla vatandaşlar bilgilendirilecek
Ödemiş Devlet Hastanesi'nde ücretsiz diyabet eğitimi verilecek
Haberin Özeti
- • Ödemiş Devlet Hastanesi’nde ücretsiz diyabet eğitimi verilecek
Ödemiş Devlet Hastanesi tarafından diyabet konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla Diyabet Okulu eğitim programı düzenleneceği duyuruldu. Mayıs ayı kapsamında gerçekleştirilecek eğitimlerin 20 Mayıs Çarşamba günü yapılacağı açıklandı.
Program kapsamında vatandaşlara diyabet hastalığı ve sağlıklı yaşam konusunda bilgilendirme yapılacak.
Diyabetle yaşam konusunda eğitim verilecek
Ücretsiz olarak gerçekleştirilecek eğitimlerde;
Diyabet hastalığının etkileri,
Sağlıklı beslenme alışkanlıkları,
Günlük yaşamda dikkat edilmesi gerekenler,
Hastalıkla doğru yaşam yöntemleri gibi konular ele alınacak. Ödemiş Devlet Hastanesi yetkilileri, programın toplumda diyabet bilincini artırmayı hedeflediğini belirtti.
Vatandaşlar telefonla bilgi alabilecek
Eğitim programına ilişkin detaylı bilgi almak isteyen vatandaşların 0232 544 51 13 / 1044 numaralı telefon numarası üzerinden bilgi alabileceği ifade edildi. Programın Murşide Sadıçoğlu tarafından yürütüleceği kaydedildi.
Amaç diyabet farkındalığını artırmak
Ödemiş Devlet Hastanesi tarafından düzenlenen Diyabet Okulu programıyla vatandaşların hastalık konusunda bilinçlenmesi ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının desteklenmesi amaçlanıyor.