Beydağ'da 19 Mayıs bayramı büyük coşkuyla kutlandı

Beydağ'da 19 Mayıs etkinlikleri yoğun katılımla gerçekleştirildi

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Beydağ’da 19 Mayıs etkinlikleri yoğun katılımla gerçekleştirildi

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107’nci yıl dönümü İzmir’in Beydağ ilçesinde düzenlenen tören ve etkinliklerle kutlandı. Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirilen çelenk sunma programıyla başlayan kutlamalar, gün boyunca devam eden gösterilerle bayram havasında geçti. Etkinliklerde gençlerin hazırladığı performanslar vatandaşlardan büyük alkış aldı.

İlçe protokolü kutlamalarda yer aldı

Beydağ’daki programa Beydağ Belediye Başkanı Şakir Başaran, Kaymakam Ramazan Aykut Saka, ilçe protokolü, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Program kapsamında Atatürk Anıtı’nda saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

Beydağ'da 19 Mayıs bayramı büyük coşkuyla kutlandı

Gösteriler bayram coşkusunu artırdı

Kutlama etkinliklerinde öğrenciler tarafından hazırlanan halk oyunları, sportif faaliyetler ve sahne gösterileri yoğun ilgi gördü. Gençlerin sahne performansları ve enerjisi tören alanında bayram coşkusunu artırdı.

Beydağ'da 19 Mayıs bayramı büyük coşkuyla kutlandı

19 Mayıs’ın önemi vurgulandı

Programda gerçekleştirilen konuşmalarda 19 Mayıs’ın bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı olduğu belirtilirken, Cumhuriyetin temel değerlerine dikkat çekildi. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Milli Mücadele kahramanları rahmet, minnet ve saygıyla anıldı.

Vatandaşlar bayram heyecanını birlikte yaşadı

Beydağ’da düzenlenen kutlamalarda vatandaşlar da etkinliklere yoğun katılım göstererek bayram heyecanına ortak oldu. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın Beydağ’da birlik ve beraberlik ruhuyla kutlandığı ifade edildi.