Bayındır'da orman yangını toplantısı

Bayındır Kaymakamlığı tarafından Yahya Kerim Onart Kültür Merkezi'nde '2026 Yılı Orman Yangınları ve Zirai Mücadele Toplantısı ile Muhtar Hizmet İçi Eğitim Programı' düzenlendi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Bayındır Kaymakamlığı tarafından Yahya Kerim Onart Kültür Merkezi’nde “2026 Yılı Orman Yangınları ve Zirai Mücadele Toplantısı ile Muhtar Hizmet İçi Eğitim Programı” düzenlendi.

Toplantıya Bayındır Belediye Başkanı Davut Sakarsu, Kaymakam Murat Mete, ilçe protokolü, kurum amirleri ve mahalle muhtarları katıldı.

Yangın Riski Ve Zirai Mücadele Ele Alındı

Programda orman yangınlarına karşı alınması gereken önlemler ile zirai mücadele çalışmaları değerlendirildi.

Muhtarlara Bilgilendirme Yapıldı

Toplantı kapsamında mahalle muhtarlarına yönelik hizmet içi eğitim çalışmaları da gerçekleştirildi.

Vatandaşlara Duyarlılık Çağrısı

Yapılan açıklamada, havaların ısınmasıyla birlikte artan orman yangını riskine karşı vatandaşların dikkatli ve duyarlı olması istendi.