Bayındır'da orman yangını toplantısı
Bayındır Kaymakamlığı tarafından Yahya Kerim Onart Kültür Merkezi'nde '2026 Yılı Orman Yangınları ve Zirai Mücadele Toplantısı ile Muhtar Hizmet İçi Eğitim Programı' düzenlendi.
Haberin Özeti
- • Bayındır Kaymakamlığı tarafından Yahya Kerim Onart Kültür Merkezi’nde “2026 Yılı Orman Yangınları ve Zirai Mücadele Toplantısı ile Muhtar Hizmet İçi Eğitim Programı” düzenlendi.
Toplantıya Bayındır Belediye Başkanı Davut Sakarsu, Kaymakam Murat Mete, ilçe protokolü, kurum amirleri ve mahalle muhtarları katıldı.
Yangın Riski Ve Zirai Mücadele Ele Alındı
Programda orman yangınlarına karşı alınması gereken önlemler ile zirai mücadele çalışmaları değerlendirildi.
Muhtarlara Bilgilendirme Yapıldı
Toplantı kapsamında mahalle muhtarlarına yönelik hizmet içi eğitim çalışmaları da gerçekleştirildi.
Vatandaşlara Duyarlılık Çağrısı
Yapılan açıklamada, havaların ısınmasıyla birlikte artan orman yangını riskine karşı vatandaşların dikkatli ve duyarlı olması istendi.