Bayındır'da Engelliler Haftası programı düzenlendi
Bayındır'da Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen program duygu dolu anlara sahne oldu.
Haberin Özeti
- • Bayındır’da Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen program duygu dolu anlara sahne oldu.
Programa Bayındır Kaymakamı Murat Mete katıldı.
Gösteriler ilgiyle izlendi
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda günün anlam ve önemine ilişkin konuşmalar gerçekleştirildi.
Etkinlik kapsamında özel eğitim öğrencileri tarafından hazırlanan gösteriler ve koro dinletisi katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.
“Her zaman desteklenmeliler”
Programda konuşan Kaymakam Murat Mete, engelli bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek her zaman desteklenmeleri gerektiğini ifade etti.
Program ikramlarla sona erdi
Engelliler Haftası programı, gerçekleştirilen ikramların ardından sona erdi.
