Bayındır'da Engelliler Haftası programı düzenlendi

Bayındır'da Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen program duygu dolu anlara sahne oldu.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Bayındır’da Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen program duygu dolu anlara sahne oldu.

Programa Bayındır Kaymakamı Murat Mete katıldı.

Gösteriler ilgiyle izlendi

Bayındır'da Engelliler Haftası programı düzenlendi

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda günün anlam ve önemine ilişkin konuşmalar gerçekleştirildi.

Etkinlik kapsamında özel eğitim öğrencileri tarafından hazırlanan gösteriler ve koro dinletisi katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.

“Her zaman desteklenmeliler”

Bayındır'da Engelliler Haftası programı düzenlendi

Programda konuşan Kaymakam Murat Mete, engelli bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek her zaman desteklenmeleri gerektiğini ifade etti.

Program ikramlarla sona erdi

Engelliler Haftası programı, gerçekleştirilen ikramların ardından sona erdi.