Bayındır'da Engelliler Haftası programı düzenlendi

Bayındır Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan Engelliler Haftası ilçe programı gerçekleştirildi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Bayındır Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan Engelliler Haftası ilçe programı gerçekleştirildi.

Programa Bayındır Kaymakamı Murat Mete ile İlçe Millî Eğitim Müdürü Serdar Ökay katıldı.

Öğrencilerden anlamlı program

Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte öğrenciler tarafından çeşitli gösteri ve etkinlikler sahnelendi.

Programda farkındalık mesajları verilerek engelli bireylerin toplumdaki önemine dikkat çekildi.

Katılımcılardan yoğun ilgi

Düzenlenen programa eğitim camiası ve davetlilerin ilgi gösterdiği öğrenildi.

Emek verenlere teşekkür edildi

Program sonunda etkinliğin hazırlanmasında emeği geçen okul idarecileri, öğretmenler ve öğrenciler için teşekkür mesajı paylaşıldı.