Bayındır'da 19 Mayıs coşkusu meydanları doldurdu
Bayındır'da Gençlik ve Spor Bayramı etkinliklerle kutlandı
Haberin Özeti
- • Bayındır’da Gençlik ve Spor Bayramı etkinliklerle kutlandı
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı İzmir’in Bayındır ilçesinde düzenlenen tören ve etkinliklerle büyük coşku içerisinde kutlandı. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği anlamlı gün kapsamında gerçekleştirilen programlarda vatandaşlar bayram heyecanını birlikte yaşadı.
Kutlamalarda öğrencilerin hazırladığı gösteriler izleyicilerden yoğun alkış aldı.
Bayındır protokolü kutlamalarda yer aldı
Düzenlenen programa Bayındır Kaymakamı Murat Mete, eşi Pınar Mete, Bayındır Belediye Başkanı Davut Sakarsu, ilçe protokolü, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Program saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.
Öğrencilerin gösterileri büyük beğeni topladı
Kutlama etkinliklerinde öğrenciler tarafından hazırlanan halk oyunları, zeybek gösterileri ve çeşitli sahne performansları vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Gençlerin sahnedeki enerjisi ve sergiledikleri performanslar törene renk kattı.
Başarılı öğrencilere ödülleri takdim edildi
Program kapsamında düzenlenen resim, şiir ve kompozisyon yarışmalarında derece elde eden öğrencilere ödülleri ilçe protokolü tarafından verildi. Öğrencilerin elde ettiği başarılar vatandaşlardan uzun süre alkış aldı.
19 Mayıs ruhuna vurgu yapıldı
Programda gerçekleştirilen konuşmalarda 19 Mayıs ruhunun milletin bağımsızlık azmi ile gençliğe duyulan güvenin en güçlü simgelerinden biri olduğu ifade edildi. Kutlamalar tören geçişiyle sona ererken vatandaşların gün boyunca bayram coşkusunu yaşamaya devam ettiği görüldü.
Atatürk ve milli mücadele kahramanları anıldı
Program sonunda Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere tüm Milli Mücadele kahramanları rahmet, minnet ve saygıyla anıldı.
